Bądź z nami w mediach społecznościowych i twórz społeczność ngo.pl
Każdy Twój przycisk „udostępnij” w mediach społecznościowych ngo.pl to kolejny uśmiech na twarzy naszego zespołu. I jeszcze silniejszy bodziec do tego, żeby codziennie działać, tworzyć kolejne treści oraz jeszcze lepiej i sprawniej wspierać polskie organizacje pozarządowe.
Kiedyś mówiło się, że jeśli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz. Wraz z upływem lat to powiedzenie zyskało nowe znaczenie. Kiedyś odnosiło się ono bowiem głównie do „prywatnych” osób, dla których Facebook powstał. Teraz okazuje się, że właśnie za pomocą mediów społecznościowych różne firmy, instytucje, ale również organizacje pozarządowe, pokazują swoje działania i zapraszają użytkowników do poznawania ich treści. To właśnie robimy i my!
Zadbaj o swój newsfeed na Facebooku
Portal ngo.pl powstał ponad 20 lat temu po to, żeby łączyć działaczy, zbierać wartościowe treści w jednym miejscu, ale przede wszystkim po to, żeby dzielić się wiedzą, która ułatwi i ulepszy działania organizacji pozarządowych w Polsce. Codziennie publikujemy na nim nowe materiały, dostarczając tym samym inspiracji i motywacji do działania twórcom, członkom i wolontariuszom organizacji pozarządowych.
Wiemy, że wiele osób odwiedza ngo.pl bezpośrednio, czyta regularnie nasze newslettery, ale też spora część czytelników i czytelniczek trafia na portal właśnie dzięki temu, że nasze treści pokazujemy również w mediach społecznościowych. Jeśli jeszcze Cię tam nie ma – dołącz do naszej społeczności! To właśnie tam głównie prowadzimy kampanię z okazji 20-lecia portalu ngo.pl i to właśnie tam przypominamy najbardziej wartościowe treści, które przez te lata pojawiały się na portalu i cieszyły się największą popularnością.
Obserwuj nas na Instagramie
Zbuduj swoją bańkę
Bańka filtrująca, zwana też bańką informacyjną, powstaje na skutek selekcjonowania przez algorytmy mediów społecznościowych treści, które są najbardziej interesujące dla danego użytkownika – dopasowuje kolejne treści i wyświetla daną tematykę w większej ilości. Jak budować swoją bańkę informacyjną? W bardzo prosty sposób! W mediach społecznościowych obserwuj profile, które są dla Ciebie najbardziej wartościowe i wchodź z nimi w interakcje. Dawaj znać algorytmowi, które z konkretnych treści interesują Cię najbardziej poprzez polubianie, zapisywanie, podawanie ich dalej i pokazywanie swojego zaangażowania w dany temat za pomocą merytorycznych komentarzy i włączania się w dyskusję dotyczącą danej treści.
Dołącz do nas na LinkedIn
Gdzie znajdziesz ngo.pl?
Główną internetową przestrzenią, w której funkcjonuje ngo.pl jest nasz portal (adminstrowany przez Stowarzyszenie Klon/Jawor). Ale spotkasz nas również w mediach społecznościowych, dzięki którym codzienną dawkę najważniejszych materiałów, pojawiających się na stronie, dostaniesz z dostawą prosto „przed oczy” podczas codziennego przeglądu Twojego Facebooka, Twittera, LinkedIna, YouTube, czy Instagrama.
Zajrzyj na nasz Twitter
"Rok w pandemii" raport Klon/Jawor, z którego dowiesz się, jaka jest aktualna sytuacja NGO-sów w PL.
— ngo.pl (@ngopl) March 22, 2021
Pobierz raport za darmo >> https://t.co/ETcC26dZYV
Przez najbliższy miesiąc będziemy pogłębiać temat. Śledź materiały #podlupaNgoPl: Rok w pandemii. pic.twitter.com/aZ59cNncVI
Co poza naszymi treściami zyskasz, klikając przycisk „obserwuj” w mediach społecznościowych?
To, co wyróżnia media społecznościowe od wszystkich innych miejsc w internecie to społeczność! Zatem obserwowanie profili różnego rodzaju organizacji (np. ngo.pl) to świetna okazja do spotkania innych ludzi myślących podobnie jak Ty, poszukujących podobnych informacji, posiadających podobne doświadczenia i często chętnych do dzielenia się wiedzą wypracowaną na własnym przykładzie. Media społecznościowe to idealna przestrzeń do poszukiwania partnerów, nowych znajomych i do budowania własnej sieci wsparcia. To też miejsce do opowiadania o swoich działaniach i poszerzania perspektyw. Zatem – jeśli jeszcze nas nie obserwujesz, zrób to koniecznie teraz!
Każde z mediów społecznościowych cechuje trochę inna specyfika. Wiemy, że każde z nich ma swoich zwolenników, dlatego staramy się być obecni na każdym z tych najbardziej popularnych, bo zależy nam na docieraniu do jak najszerszego grona odbiorców z pozarządowym przesłaniem. Jeśli treści, które publikujemy są dla Ciebie wartościowe – nie zapomnij podzielić się nimi ze swoimi odbiorcami.
Oglądaj wartościowe treści na YouTube
Dołącz do naszej grupy Formalności w NGO na Facebooku >>
To grupa osób zajmujących się formalnościami w NGO. Jeśli przygotowujesz sprawozdania, pilnujesz terminów, zgłaszasz zmiany do KRS, wypełniasz formularze, współpracujesz z księgową i potrzebujesz wiarygodnych, szybko dostępnych informacji na ten temat – to miejsce jest dla Ciebie.