Badania ankietowe: PR i marketing w NGO. Wypełnij ankietę i weź udział szkoleniu z tworzenia strategii komunikacyjnych
Fundacja Głośniej zaprasza do udziału w badaniach ankietowych: PR i marketing w NGO. Na 20 osób wśród respondentów czeka bezpłatne szkolenie z budowy strategii komunikacyjnych w NGO. Czterogodzinne warsztaty prowadzone przez praktyków komunikacji odbędą się we wrześniu br. w Warszawie. Ankieta: https://bit.ly/2GkGCuF.
Fundacja Głośniej wraz z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych prowadzi badania na temat komunikacji organizacji pozarządowych z otoczeniem. Autorzy badań chcą dowiedzieć się, w jaki sposób i za pośrednictwem jakich kanałów komunikują się organizacje. Czy współpracują z mediami, czy prowadzą kampanie społeczne, jakie mają do tego narzędzia i zasoby?
Wypełnij ankietę: https://bit.ly/2GkGCuF
Wyniki badań posłużą Fundacji Głośnije do udoskonalenia oferty programowej kierowanej do organizacji pozarządowych, dzięki której będą one mogły podnieść swoje kompetencje komunikacyjne, PR-owe i marketingowe.
Dla reposndentów badań Fundacja Głośniej przewidziała nagrodę - udział w czterogodzinnych warsztatach z budownia strategii komunikacyjnych dla 20 osób, które do końca maja wypełnią ankietę. Badanie jest anonimowe, a jego wyniki będą prezentowane jedynie w zestawieniach zbiorczych.
Źródło: Fundacja Głośniej