Grupa kapitałowa ASM GROUP S.A. zajmująca się kompleksowymi usługami wsparcia sprzedaży powiększyła grono Członków Klubu Outsourcingu Fundacji Pro Progressio. Pozyskanie dla projektu nowego partnera o silnych kompetencjach z zakresu outsourcingu sprzedaży wzbogaci proces wymiany wiedzy o nowe zagadnienia branżowe.
Ogromnie cieszy nas, że Klub Outsourcingu tak szybko się rozrasta. Celem Fundacji Pro Progressio było stworzenie platformy wymiany informacji, konsultacji i networkingu. Każdy nowy członek przyczynia się do powiększenia bazy wiedzy i cennych doświadczeń, z których wszyscy możemy czerpać. ASM GROUP to specjaliści z dziedziny wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Kompetencje firmy w tym zakresie będą stanowiły w Klubie Outsourcingu nową jakość – komentuje Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio.
Zdecydowaliśmy się na dołączenie do Klubu Outsourcingu prowadzonego przez Fundację Pro Progressio, ponieważ chcemy podzielić się z rynkiem naszą wiedzą, ale także wymienić doświadczenia z innymi członkami klubu. W tym roku otrzymaliśmy nagrodę w kategorii Outsourcing Sił Sprzedaży za najlepsze wyniki w 2014 roku. Nagroda ta pokazała, że strategia przyjęta przez spółkę jest konsekwentnie realizowana. A cele strategiczne i biznesowe, które przyjęliśmy na 2014 rok zostały w pełni zrealizowane – mówi Patryk Górczyński, członek zarządu ASM GROUP. Wierzymy, że wspólnie z innymi członkami klubu możemy mieć realny wpływ na znajomość sektora usług outsourcingu w Polsce – dodaje Górczyński.
Klub Outsourcingu to projekt Fundacji Pro Progressio, działającej na rzecz rozwoju sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. W jego strukturach zrzeszane są podmioty i organizacje z branży outsourcingowej oraz jej bezpośredniego i pośredniego otoczenia. Dzięki dostępności do raportów, wiedzy i benchmarków wielu dziedzin outsourcingu, Klub daje możliwość poszerzania wiedzy branżowej, dotarcia do informacji o nowych projektach nearshoringowych i offshoringowych.
Dzięki współpracy członków Klubu Outsourcingu, klubowicze mają dostęp do wiedzy z zakresu HR, Real Estate, nieruchomości, zarządzania projektami, zarządzania kadrami i płacami, windykacji, IT, prawa, logistyki i innych dziedzin outsourcingu. Klubowicze współtworzą opracowania branżowe, popularyzują usługi outsourcingowe i mają realny wpływ na postrzeganie sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Członkowie Klubu są rekomendowani do uczestnictwa w wielu wydarzeniach branżowych w Polsce i poza jej granicami, zarówno, jako delegaci, mówcy jak również osoby prowadzące panele dyskusyjne na uznanych imprezach outsourcingowych.
Fundacja Pro Progressio – misją Fundacji jest wspieranie działań służących rozwojowi i inwestycjom w Polsce, a także optymalnemu wykorzystaniu zasobów przedsiębiorstw i sektora publicznego w kraju i na świecie. Pro Progressio realizuje projekty, których celem jest rozwój branży outsourcingowej w Polsce. Fundacja współpracuje z sektorem publicznym (miasta, agencje rozwoju regionalnego, specjalne strefy ekonomiczne, parki naukowo-technologiczne, parki przemysłowo-technologiczne, uczelnie wyższe) i prywatnym w Polsce oraz międzynarodowymi organizacjami sektora outsourcingu. Pro Progressio wspiera, promuje i nagradza podmioty, które przyczyniają się do rozwoju dobrych praktyk w zakresie outsoucingu, optymalizacji procesów oraz kosztów. Fundacja jest pomysłodawcą i organizatorem jedynego niekomercyjnego konkursu dla branży outsourcingu. Celem Outsourcing Stars jest wyłonienie i nagradzanie najprężniej rozwijających się firm outsourcingowych oraz instytucji bezpośredniego otoczenia branży.
ASM GROUP S.A. wraz ze spółkami zależnymi tworzy grupę kapitałową specjalizująca się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży. Grupa kapitałowa ASM GROUP prowadzi działalność na terenie Polski oraz Włoch. Od 2013 roku uwzględniając tendencje rynkowe, zapotrzebowanie klientów oraz zmieniające się uwarunkowania w sektorze usługowym skoncentrowała swoją aktywność na czterech głównych liniach biznesowych: outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, field marketingu i badaniach marketingowych. Dzięki znajomości rynku, zasięgowi działania, szerokim kompetencjom oraz know-how krajowych i zagranicznych ekspertów realizuje każdy projekt ukierunkowany na zwiększenie sprzedaży lub pomoc w promocji towarów. Z usług grupy korzysta już ponad 600 klientów. ASM GROUP S.A. jest spółką notowaną na rynku NewConnect w Warszawie.