Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Z przeprowadzonych przez instytut MillwardBrown badań wynika, że mieszkańcy stolicy nie lubią reklamy zewnętrznej bardziej niż krakowianie.
W obu miastach ludzie mają duże zastrzeżenia do braku estetyki
reklam. Źle oceniają nie tylko ich wygląd, ale i to, że plakaty nie
są zdejmowane, mimo iż straciły już aktualność.
Badania pokazują, że warszawiacy są mniej tolerancyjni wobec
reklam i chętniej zgodziliby się na wprowadzenie rozwiązań
ograniczających ich umieszczanie w przestrzeni miejskiej. 77
procent warszawiaków chciałoby takich przepisów, krakowian – 74
proc.
Więcej: Natalia Bet,
Mamy alergię na reklamy, Życie Warszawy, 14 grudnia 2008
Źródło: Życie Warszawy
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.