Obowiązek zgłaszania dodatkowych danych do Krajowego Rejestru Sądowego, czyli ADRESÓW do doręczeń członków zarządu, to obok elektronicznych sprawozdań finansowych kolejna nowość wynikająca ze zmian w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zmiany te nastąpiły w marcu 2018 r. Pomagamy je poznać.
Od marca 2018 roku organizacje pozarządowe do wniosku o wpis do KRS muszą załączać adresy do doręczeń członków zarządu oraz likwidatorów, jeśli podmiot jest likwidowany.
Każda organizacja ma też obowiązek uzupełnić dane o adresy do doręczeń, najlepiej wraz ze zgłaszaniem pierwszych zmian do KRS.
zobacz też:
Jak przestrzegać prawa w NGO, jakie przepisy są ważne dla NGO – dowiesz się w serwisie poradnik.ngo.pl.
Pobierz
-
Infografika adresy do doręczeń
doc ・24.06 kB
-
Infografika adresy do doręczeń (wersja do wydruku)
pdf ・1.48 MB
Źródło: inf. własna (poradnik.ngo.pl)
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23