Po pierwszym kwartale 2016 roku do organizacji społecznych trafiło ponad 114 750 zł w ramach darowizn zebranych przez FaniMani.pl. Użytkownicy serwisu łącznie wydali 4,6 mln zł na „dobre zakupy” w 800 sklepach. Średnia wartość wygenerowanej darowizny przekroczyła 19 zł.
Serwis FaniMani.pl wystartował w grudniu 2014 roku. Jest to pierwszy portal w Polsce, który umożliwia wspieranie wybranych przez siebie inicjatyw społecznych podczas zakupów internetowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jak pokazują podsumowania po pierwszym kwartale 2016 r., osoby korzystające z serwisu wygenerowały darowizny o łącznej kwocie 114 756, 95 zł, które trafiły do ponad 2200 zarejestrowanych organizacji społecznych. Średnia wartość darowizny indywidualnego użytkownika wyniosła 19,06 zł. Zakupów dokonano w 800 partnerskich e-sklepach, a ich łączna wartość przekroczyła 4,6 mln zł.
Jak działa serwis FaniMani?
Obecnie serwis współpracuje z ponad 2200 podmiotami tj. z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi podmiotami działającymi w trzecim sektorze. FaniMani.pl jest łącznikiem między organizacjami społecznymi, darczyńcami oraz przedsiębiorcami.
Źródło: materiały prasowe FaniMani.pl