Portal ngo.pl to ponad trzy miliony czytelniczek i czytelników rocznie, a nasze newslettery trafiają regularnie do 66 tysięcy subskrybentek i subskrybentów. Zobacz, z jakich narzędzi promocyjnych może skorzystać Twoja organizacja, firma lub instytucja, aby skutecznie dotrzeć do naszej społeczności — osób aktywnych społecznie i wspierających działania organizacji.
Niezależnie od budżetu, jakim dysponujesz, możesz skutecznie promować swoją ofertę na ngo.pl. Chcesz dotrzeć do organizacji społecznych, administracji publicznej i samorządowej – zaprosić na konferencję, szkolenie albo pochwalić się osiągnięciami? Zobacz, co oferujemy.
Różnorodne formy reklamy – wybierz najlepsze dla Twojej organizacji
Jeśli zależy Ci na skutecznej promocji Twojego stowarzyszenia czy fundacji lub chcesz dotrzeć z ofertą usług do środowiska pozarządowego, masz do wyboru:
- wyróżnienie Twojego ogłoszenia o wydarzeniach, szkoleniach, usługach, funduszach,
- wyeksponowanie Twojej wiadomości na stronie głównej ngo.pl,
- banery reklamowe,
- nagłówki w naszym newsletterach oraz
- mailingi do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców.
Poznaj lepiej każdą z tych form.
Wyróżnienia ogłoszeń
W portalu ngo.pl możesz bezpłatnie dodać wizytówkę usług, ogłoszenie o pracy, funduszach, szkoleniach i wiele innych. Masz też opcję wyróżnienia swojego komunikatu, dzięki czemu pojawi się on w wyeksponowanym miejscu na stronie głównej ngo.pl lub/oraz odpowiednich działach tematycznych.
Takie wyróżnienie zwiększa zasięg i skuteczność Twoich ogłoszeń.
Ekspozycja wiadomości
Czy wiesz, że możesz dzielić się z naszymi czytelniczkami i czytelnikami tym, co dzieje się w Twoim stowarzyszeniu, fundacji? Najpierw dodaj do portalu wiadomość za pośrednictwem strony moje.ngo.pl. Zrobisz to całkowicie bezpłatnie, a Twoja informacja pojawi się zarówno w portalu, jak i na profilu Twojej organizacji w dziale spis.ngo.pl.
Jeśli chcesz zwiększyć widoczność wiadomości, możesz odpłatnie wyeksponować ją na stronie głównej ngo.pl. Warto skorzystać zarówno z dodawania bezpłatnego wiadomości, jak i eksponowania odpłatnego tych najważniejszych.
Banery reklamowe
Mawia się, że obraz wart jest tysiąca słów. Czemu więc nie skorzystać z możliwości umieszczenia w portalu grafik banerowych. Banery możesz umieścić na stronie głównej lub w wybranych działach tematycznych portalu.
Istnieje też możliwość rezerwacji na wyłączność miejsca banerowego na wybranej stronie przez określony czas. Baner Twojej organizacji, firmy czy instytucji będzie jedynym wyświetlanym w danym miejscu na naszej stronie, a to znacząco zwiększy jego widoczność dla użytkowników portalu ngo.pl.
Nagłówki w newsletterze
Newslettery ngo.pl docierają dwa razy w tygodniu do ponad 66 tysięcy subskrybentów. Jeśli masz ważną wiadomość, która powinna trafić do naszych czytelników i czytelniczek, warto skorzystać z reklamy w newsletterze. Oferujemy miejsce w nagłówku dla Twojego krótkiego tekstu promocyjnego, grafiki i odnośnika do wskazanej strony.
Ważna informacja – terminy wymagają rezerwacji z wyprzedzeniem.
Mailingi
Portal ngo.pl oferuje możliwość mailingów do precyzyjnie dobranej grupy spośród organizacji pozarządowych. Wybór odbiorców możemy dostosować według branży, regionu oraz formy prawnej organizacji pozarządowej lub instytucji.
To skuteczny sposób na dotarcie do konkretnej grupy zainteresowanych Twoim przekazem odbiorców.
Skorzystaj z rabatów – nawet do 20%
Każde stowarzyszenie i fundacja mogą wykupić reklamę na ngo.pl z atrakcyjnym upustem. Rabaty są też dostępne dla firm oferujących usługi dla organizacji pozarządowych. Szczególnie premiujemy dłuższe kampanie lub wykorzystanie więcej niż jednej usługi reklamowej.
Chcesz skutecznie promować Twoją organizację lub ofertę skierowaną do stowarzyszeń i fundacji? Poznaj szczegółowe warunki reklamy w portalu ngo.pl, sprawdź nasz cennik i skontaktuj się z nami na adres: reklama@portal.ngo.pl.
Zwiększ zasięg. Zyskaj uwagę. Zbuduj relacje. Wypromuj się na ngo.pl!
Źródło: ngo.pl/reklama