E-wolontariusze mogą pomóc twojej organizacji w prowadzeniu strony na Facebooku, np. pisząc posty, tagując zdjęcia, czy też prowadząc działania promocyjne. Jak przygotować się do takiej współpracy?
TYTUŁ ZADANIA
Poinformuj, czego dotyczy zadanie. Np. „Pomoc w prowadzeniu strony TuDu na Facebooku”.
OPIS ZADANIA
1. Cel.
Opowiedz, dlaczego warto was wesprzeć w tym zadaniu: kim jesteście, dlaczego zdecydowaliście się na zamieszczenie takiego zadania na TuDu, jakiej tematyki dotyczy wasza strona na Facebooku. Wolontariusz musi wiedzieć, jaki sens ma jego praca.
2. Zakres obowiązków i materiały.
Poinformuj wolontariusza:
- Kto będzie odbiorcą treści?
- Jakie informacje i z jakiej tematyki publikujecie na stronie na Facebooku?
- Na podstawie jakich źródeł informacji wolontariusz powinien tworzyć treści?
- Czy powinny być to posty tekstowe, zdjęcia, czy video?
3. Forma rozwiązania.
Opisz, w jakiej formie wolontariusz powinien przesłać rozwiązanie. Wolontariusz może na przykład przygotować plik tekstowy (np. plik .DOC, .ODT), w którym zamieści kilka pomysłów na posty lub zamieszczać rozwiązania do zadania w formie: 1 rozwiązanie = 1 post.
TERMIN REALIZACJI
Zaznacz, do kiedy zadanie powinno zostać wykonane.
KATEGORIE
Zaznacz obszar tematyczny, którego dotyczy projekt/ zadanie.
UMIEJĘTNOŚCI
Na przykład: projektowanie (np. grafiki), tworzenie i edycja tekstów.
STATUS
„W przygotowaniu” – zapisz zadanie jako szkic (niewidoczny dla wolontariuszy).
„W realizacji” – zadanie pojawi się w Bazie Zadań i będzie widoczne dla wolontariuszy.
Gotowe! Owocnej współpracy :)
Została stworzona przez Fundację Dobra Sieć w ramach programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności „Nowe technologie lokalnie”, który realizowany jest przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
Źródło: TuDu.org.pl