#Wolontariat w Polsce – podziel się doświadczeniami ze współpracy z wolontariuszami z firm
Zapraszamy organizacje pozarządowe i instytucje publiczne, które współpracowały z firmami w ramach wolontariatu pracowniczego, do udziału w III Ogólnopolskim Badaniu Wolontariatu Pracowniczego. Powiedźcie, co myślicie o tego rodzaju zaangażowaniu społecznym biznesu.
Celem badania jest opis działań w obszarze wolontariatu w przedsiębiorstwach w Polsce; tym razem przyjrzymy się, nie tylko dużym firmom, ale też – to novum – firmom średnim, które jak wydaje się są na tym gruncie coraz bardziej aktywne. Chcemy dowiedzieć się nie tylko jak realizowane są programy wolontariatu pracowniczego z perspektywy firm, ale także organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, z którymi wolontariusze współpracują.
Badanie jest anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmuje ok. 10 minut. Wierzymy, że uzyskane w ten sposób informacje, przyniosą korzyść wszystkim zaangażowanym stronom, pomagając w rozwoju wolontariatu w Polsce.
Oficjalna premiera raportu z tego badania przewidziana jest w Międzynarodowym Dniu Wolontariusza - 5 grudnia 2019 r.
Ostatnia edycja badania odbyła się w 2012 roku i do tej pory jest jedynym tak obszernym przeglądem wolontariatu pracowniczego w Polsce. W tym czasie z pewnością zaszło wiele zmian, chcemy je poznać, by móc jeszcze lepiej projektować działania w tym obszarze.
Obecna edycja jest wspólnym projektem Centrum Wolontariatu (wolontariat.waw.pl) i Forum Odpowiedzialnego Biznesu (odpowiedzialnybiznes.pl).
Wypełnij ankietę
Link do ankiety online: https://beneficjenci.webankieta.pl/
Ankieta będzie aktywna do 11 października 2019, ale prosimy wypełnij ją już dzisiaj!
Jeśli preferują Państwo wywiad telefoniczny, prosimy o przesłanie danych kontaktowych na adres: adam.zamecki@puzzleresearch.pl
Liczymy bardzo na Państwa udział w badaniu, serdecznie dziękujemy za Państwa zaangażowanie.
Organizatorzy badania:
Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu
Realizator badania: Agencja Badawcza Puzzle
Partnerzy badania: Fundacja Orange, Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga
Partnerzy medialni: Rzeczpospolita, PRoto.pl
Źródło: Forum Odpowiedzialnego Biznesu