W jaki sposób można skutecznie i ciekawie komunikować się z osobami wspierającymi naszą organizację? Sposobów jest wiele, a jednym z najciekawszych jest niewątpliwie forma wideo, która nie tylko przyciąga uwagę, ale i świetnie wpływa na wizerunek.
Forma wideo, a więc właściwie co? Relacje z wydarzeń? Też. Jednak jednym z najpowszechniejszych i najciekawszych stosowanych dzisiaj form komunikacji jest wideoblog, a więc regularnie nagrywane materiały z naszymi przemyśleniami. Te ostatnie mogą być oczywiście na dowolne tematy, aczkolwiek dobrze, gdyby miały związek z prowadzoną przez nas działalnością. Oczywiście raz na jakiś czas nie zaszkodzi odejść od głównego tematu i opowiedzieć o czymś innym - ot, dla urozmaicenia treści przekazu.
Wideoblogi są dzisiaj równie popularne, jak tradycyjne blogi pisane. Polski YouTube pełen jest wpływowych, uznanych wideoblogerów, którzy mają do powiedzenia mniej lub więcej, ale w pewien sposób i tak kreują opinię publiczną. Wideoblogi prowadzą biznesmeni, muzycy, a nawet politycy - czego doskonałym przykładem jest nagrywany we współpracy z naszym serwisem wideoblog europosła Michała Boniego. Inauguracyjny odcinek możecie obejrzeć TUTAJ.
Warto zastanowić się nad taką formą komunikacji również ze względu na to, jak media społecznościowe chłoną materiały wideo. Przykładowo, zasięgi multimedialnych postów na Facebooku osiągają o wiele lepsze wyniki, niż tradycyjne wpisy. No i zdecydowanie więcej osób obejrzy wideo. Ludzie lubią wygodne komunikaty, a rozwlekłe wpisy nie sprzyjają szybkiemu dotarciu do odbiorców.
Źródło: Technologie.ngo.pl