Studenci projektowania i komunikacji zrealizowali 6 virali dla 6 NGO-sów, które mają wspomóc działania tych organizacji.
Drugim – jeszcze większym wyzwaniem jest to, żeby każdy z tych filmów zyskał milion odsłon na YouTube.
Pytali "swoje" NGO-sy, po czym poznają, że ten projekt odniósł sukces. Jak mówi opiekunka projektu dr Monika Górska: "Wzruszyło mnie to, że żaden z nich nie mówił o 1%, choć czas był po temu. Za to słyszeliśmy: kiedy w punkcie krwiodawstwa przy ul. Marcelińskiej w Poznaniu zarejestruje się codziennie ponad 10 osób gotowych oddać szpik, i znajdziemy dawcę dla Justyny, jak wyposażymy w książki 150 szpitalnych bajkowozów, jeśli młodzi ludzie uwierzą w to, że warto rozwijać swoje talenty, jak zdobędziemy 1500 litrów paliwa na dowozy naszych podopiecznych do ośrodków rehabilitacji, kiedy 21 marca stanie się ogólnopolskim, a potem ogólnoświatowym świętem wrażliwości, Dniem Motyla…".
Filmiki i opis projektów na: http://www.wykop.pl/ramka/1949750/klikasz-czy-nie-masz-czasu-na-pomaganie-i-inne-pierdoly/
Nawet, jeśli nie uda się dobić do miliona, to jeśli razem uratujemy jedno ludzkie życie, sprawimy, że jakiś dorosły na powrót stanie się na chwilę dzieckiem i uwierzy w marzenia, że koło gospodyń wiejskich z Tadżykistanu dostanie krowę, i dwie maszyny do szycia, a studentka Patrycja wystąpi dzięki stypendium w Carnegie Hall, to już i tak będzie sukces.
Źródło: Fundusz Stypendialny Talenty