Szkolenie z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego dla pracowników urzędów marszałkowskich i urzędów wojewódzkich
W dniach 16 i 17 marca 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej zorganizowało szkolenie dla pracowników urzędów marszałkowskich, urzędów wojewódzkich oraz przedstawicieli krajowych stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego. Przedmiotem szkolenia było stosowanie przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Omówiono między innymi sprawy związane ze współpracą samorządu terytorialnego i organizacji
pozarządowych, zlecanie zadań publicznych przez jednostki samorządu terytorialnego. Zaprezentowano
też założenia do sprawozdania z funkcjonowania ustawy. Zdecydowanie więcej niż z części
teoretycznej szkolenia jego uczestnicy mogli wynieść z zajęć warsztatowych, na których mieli
możliwość dyskusji i przedstawienia problemów, z którymi spotykają się w codziennej pracy.
Źródło: ISP