Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Monika Golanowska pisze w serwisie gospodarka.gazeta.pl o tym, że billboardy z logotypami unijnymi czy tablice informujące o finansowaniu inwestycji z funduszy europejskich coraz częściej stają się elementem krajobrazu Polski i podpowiada, o czym warto pamiętać, aby skutecznie promować swój projekt.
Dlaczego nagle w naszym otoczeniu zaczęły dominować żółto-niebieskie barwy unijne? Wszystko to za sprawą wspólnotowych przepisów dotyczących spójnego informowania na terenie Unii Europejskiej o projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. To właśnie one nakładają na wnioskodawcę projektu obowiązek informowania o unijnym dofinansowaniu realizowanych działań.
Szkolenia i działania doradczo-szkoleniowe w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki również podlegają tym przepisom. Podczas ich realizacji należy zatem wziąć pod uwagę wytyczne w zakresie informacji i promocji. Niestety bardzo często marginalizuje się działania promocyjne i marketingowe projektów współfinansowanych z PO KL. W ferworze planowania projektu i pisania wniosku są spychane na dalszy plan, a potem ich realizacja staje się niemożliwa z powodu źle oszacowanego budżetu, harmonogramu działań czy wreszcie braku pomysłu na ciekawe rozwiązania. Działania związane z promocją trzeba zaplanować już na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu. Warto przede wszystkim zadbać o to, by do działań została wyznaczona konkretna osoba w organizacji, a nie było to kolejne zadanie koordynatora projektu czy jego asystenta. Z reguły obowiązki te przejmuje osoba odpowiedzialna za marketing lub PR, która do promocji projektu szkoleniowego wykorzystuje narzędzia PR produktu czy marketingu produktu.
Czytaj: "Projektom unijnym potrzebny jest dobry marketing", Monika Golanowska, gospodarka.gazeta.pl, 23.12.2009
Szkolenia i działania doradczo-szkoleniowe w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki również podlegają tym przepisom. Podczas ich realizacji należy zatem wziąć pod uwagę wytyczne w zakresie informacji i promocji. Niestety bardzo często marginalizuje się działania promocyjne i marketingowe projektów współfinansowanych z PO KL. W ferworze planowania projektu i pisania wniosku są spychane na dalszy plan, a potem ich realizacja staje się niemożliwa z powodu źle oszacowanego budżetu, harmonogramu działań czy wreszcie braku pomysłu na ciekawe rozwiązania. Działania związane z promocją trzeba zaplanować już na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu. Warto przede wszystkim zadbać o to, by do działań została wyznaczona konkretna osoba w organizacji, a nie było to kolejne zadanie koordynatora projektu czy jego asystenta. Z reguły obowiązki te przejmuje osoba odpowiedzialna za marketing lub PR, która do promocji projektu szkoleniowego wykorzystuje narzędzia PR produktu czy marketingu produktu.
Czytaj: "Projektom unijnym potrzebny jest dobry marketing", Monika Golanowska, gospodarka.gazeta.pl, 23.12.2009
Źródło: gospodarka.gazeta.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.