Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
'Porozumienie dla konsumentów', Magda Kłodecka, Gazeta Wyborcza, 13-14 lipca 2002
Magda Kłodecka
Organizacje i instytucje konsumenckie podpisały porozumienie. Zapowiadają, że jego efektem będzie nie tylko lepsza ochrona konsumentów, ale też testy jakości różnych produktów i gazeta konsumencka.
Lista celów jest długa. Jednym z najważniejszych - forsowanym przez Federację - jest utworzenie Rady Konsumenckiej, w której oprócz inicjatorów znaleźć by się mieli przedstawiciele przedsiębiorców.
Więcej w
Gazecie Wyborczej.
Więcej w
Gazecie Wyborczej.
Źródło: Gazeta Wyborcza
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.