Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Ruch na stronach internetowych generowany jest przez kilka podstawowych czynników. Dowiedz się, jakie czynniki decydują o popularności strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych.
Śledzenie ruchu na stronach internetowych jest możliwe dzięki ciasteczkom – informacjom na temat aktywności użytkowników sieci zapisywanym przez przeglądarki. Istnieją trzy podstawowe źródła ruchu na stronach internetowych: wejścia bezpośrednie, wejścia odsyłające oraz wyszukiwarki. Jako wejścia bezpośrednie liczone są odwiedziny użytkowników wpisujących adres naszej strony bezpośrednio w pasek przeglądarki, wejścia na strony zdefiniowane w wyszukiwarce oraz wejścia z linków, które użytkownicy przesyłają sobie przez komunikatory, jak na przykład Skype.
Wejścia bezpośrednie świadczą o sile i popularności strony internetowej, a jeśli organizacja prowadzi właśnie kampanię marketingową – są dowodem jej skuteczności.
Ruch organiczny i z zewnątrz
Ruch z witryn odsyłających to ten generowany poprzez kliknięcia w linki do strony, znajdujące się na innych stronach internetowych, np. na stronach innych organizacji czy na portalach społecznościowych. Następnym źródłem ruchu na stronach internetowych są wyszukiwarki, a więc wizyty na stronach znalezionych dzięki wyszukiwarkom, np. najpopularniejszemu w Polsce Googlowi.
Im wyższa pozycja strony w wyszukiwarce, tym bardziej wzrasta prawdopodobieństwo wysokiego wskaźnika odsłon z wyszukiwań, a im lepiej wypozycjonowana strona, tym większa możliwość wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Dlatego też każda strona, której ambicją jest „zaistnieć” w wyszukiwarkach, powinna starannie zdefiniować słowa kluczowe, z którymi będzie kojarzona.
Źródło: technologie.ngo.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.