Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Fundacja Rozwoju Dzieci im. Jana Amosa Komeńskiego 23 października 2012 w Warszawie zorganizowała seminarium "Jak słuchać małych dzieci". Na pierwszą część spotkania składała się prezentacja koncepcji, założeń merytorycznych i dobrych praktyk międzynarodowego projektu "Jak słuchać małych dzieci". Drugą część seminarium stanowił warsztat „Jak włączać potrzeby i opinie dzieci w codzienną praktykę?”
23 października odbyło się seminarium „Jak słuchać małych dzieci”, skierowane do osób pracujących zawodowo z dziećmi do 6 roku życia.
Na pierwszą część spotkania składała się prezentacja koncepcji, założeń merytorycznych i dobrych praktyk międzynarodowego projektu "Jak słuchać małych dzieci" realizowanego dzięki wsparciu Komisji Europejskiej w ramach Programu "Uczenie się przez całe życie".
Drugą część seminarium stanowił warsztat „Jak włączać potrzeby i opinie dzieci w codzienną praktykę?”, prowadzony przez dr Anastasię Papaprokopiou (Society for the Development and Creative Occupation of Children, Grecja). Uczestnicy seminarium w grupach dyskutowali nad zagadnieniami związanymi z komunikacją z dziećmi - jakie warunki muszą byc spełnione, aby słuchać dzieci, jak można włączać ich potrzeby i opinie w codzienne aktywności placówek edukacyjnych i w przestrzeń publiczną.
Więcej informacji o projekcie i podejściu metodologicznym „Listening to young children” można znaleźć na stronie www.welisten2y.eu. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego www.frd.org.pl
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.