Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Najpiękniejsze kobiety przyjechały w czwartek, 19 sierpnia 2010 r., do Ekocentrum ICPPC na lekcje ekologii. Na zakończenie wizyty dostały ekologiczny poczęstunek.
Na stole znalazły się między innymi takie polskie smakołyki jak:
- barszcz na wywarze z ekologicznych buraczków i warzyw z dodatkiem soku z buraków kwaszonych,
- krokiety z mąki razowej z kapustą kiszoną i soczewicą,
- kotleciki z kaszy jaglanej ze słonecznikiem, cebulą, marchewką i ziołami,
- surówka z kapusty i ogórków kiszonych w sosie jogurtowo-koperkowym,
- sałata z pomidorów z fasolką szparagową przyprawiona ziołami,
- korniszony, marchewka i buraczki,
- surówka z sejtanem,
- swojskie masło i tradycyjny biały serek z ziołami,
- na deser: ekologiczne soki owocowe, herbaty ziołowe i przepyszne herbatniczki orkiszowe.
Wszystkie te przysamki są ekologiczne i tradycyjne, i oczywiście bez GMO!
- To najlepsze, co może zaoferować polskie rolnictwo całemu światu - mówi Jadwiga Łopata, dyrektorka Ekocentrum i laureatka Nagrody Goldmana
Więcej: http://icppc.pl/kobiety/
Sponsorzy spotkania w Ekocentrum ICPPC:
- Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Handlowe TAST Jan Tabiński www.tast.pl
- Żywność Ekologiczna Bio Food sp. z o.o. http://www.biofood.pl/
- Instytut Spraw Obywatelskich www.iso.edu.pl oraz Kampania Naturalne Geny www.naturalnegeny.pl
- Solar Shop www.solarshop.pl
- Fundacja EKO-MIKO http://www.ekomiko.pl/
- MyEcolife http://myecolife.pl/
- Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi - ICPPC www.gmo.icppc.pl
- Ekocentrum ICPPC www.eko-cel.pl
Źródło: ICPPC
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.