Naucz się mówić o działalności Twojego stowarzyszenia, Twojej fundacji. Skorzystaj z wyjątkowej oferty edu.ngo.pl i kup drukowaną wersję podręcznika w promocyjnej cenie.
Czego się dowiesz
Nauczysz się, jak stworzyć wiarygodną wizytówkę organizacji, określić i realizować cele promocji oraz budować trwałe relacje z mediami. Ekspertki ngo.pl, Iza Dembicka-Starska i Małgorzata Borowska podpowiedzą Ci też kilka sposobów na promocję bezkosztową.
W poradniku poruszamy tematy takie jak:
– wizytówka organizacji,
– cele promocji,
– budowanie skutecznego przekazu,
– odbiorcy promocji,
– narzędzia promocji,
– relacje z mediami,
– promocja projektu,
– pieniądze na promocję,
– zarządzanie promocją,
– słownik pojęć,
– grafika ozdobna.
Dla kogo jest poradnik
Publikację kierujemy do osób, które nie są specjalistkami i specjalistami w promocji, ale działają w organizacjach pozarządowych i chcą skutecznie docierać do odbiorców działań stowarzyszeń i fundacji, budować trwałe relacje z otoczeniem społecznym.
Nie przegap okazji
Skorzystaj z oferty i zamów wersję drukowaną poradnika tylko za 20 zł za egzemplarz. Liczba drukowanych poradników jest ograniczona. Zamów zanim wyczerpie się nakład.
Źródło: edu.ngo.pl