Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Młodzież w Europie w dalszym ciągu ma poważne trudności z wejściem na rynek pracy – wynika z najnowszego raportu Eurofound.
Publikacja zatytułowana „Tendencje w zakresie przechodzenia od kształcenia do zatrudnienia wśród młodzieży w Europie” nie napawa optymizmem. Mimo że stopa bezrobocia wśród młodzieży zaczęła się obniżać w kilku państwach członkowskich, zgodnie z danymi ze stycznia 2014 r. ogółem 23 proc. młodych Europejczyków poszukujących pracy w wieku od 15 do 24 lat nie mogło jej znaleźć.
W 2012 r. nie pracowało, nie kształciło się ani nie szkoliło aż 14,6 mln młodych ludzi w całej Europie – to 15,9 proc. populacji w wieku od 15 do 29 lat.
W publikacji Eurofound skoncentrowano się w szczególności na momencie przejścia od kształcenia do zatrudnienia, przeanalizowano również zdolności młodych ludzi do utrzymania zatrudnienia wbrew niesprzyjającym warunkom występującym w czasie kryzysu. Opisano też proces przechodzenia od umów na czas określony do umów na czas nieokreślony. Sprawozdanie kończy się omówieniem silnych i słabych stron wybranych środków z zakresu polityki.
Raport oraz jego streszczenie w języku polskim dostępne są na stronie: www.eurofound.europa.eu/publications/....
W publikacji Eurofound skoncentrowano się w szczególności na momencie przejścia od kształcenia do zatrudnienia, przeanalizowano również zdolności młodych ludzi do utrzymania zatrudnienia wbrew niesprzyjającym warunkom występującym w czasie kryzysu. Opisano też proces przechodzenia od umów na czas określony do umów na czas nieokreślony. Sprawozdanie kończy się omówieniem silnych i słabych stron wybranych środków z zakresu polityki.
Raport oraz jego streszczenie w języku polskim dostępne są na stronie: www.eurofound.europa.eu/publications/....
Źródło: Eurofound
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.