Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Płockie dzieci autystyczne, z porażeniem mózgowym, zespołem Downa dały w środę 3 marca 2004 próbkę swoich artystycznych umiejętności, po raz pierwszy wystawiając na scenie bajkę muzyczną 'Melodyjka'. Tego dnia w Płocku w Spółdzielczym Domu Kultury odbył się Integracyjny Dzień Przyjaźni Szkoły.
W przedsięwzięciu wzięły udział także zespoły z płockich szkół. Przedstawienie zorganizowało Kółko Teatralne działające przy Spółdzielczym Domu Kultury w Płocku. Najbliższe plany Kółka to kolejny spektakl teatralny, poszerzanie umiejętności młodych aktorów, a także, mający odbyć się w dniach 6 - 7 2004 maja w Płocku, przegląd twórczości dzieci niepełnosprawnych.
Dzień Przyjaźni z pewnością uznać można za wspaniałą lekcję wychowawczą dla dzieci niepełnosprawnych i zdrowych, zwłaszcza, że małych artystów wiele wysiłku kosztowało przełamanie stresu, zachęcenie do mówienia i korygowania wad wymowy.
Więcej informacji można uzyskać w Spółdzielczym Domu Kultury:
ul. Krzywoustego 3,
09-400 Płock.
Telefon: (0-24) 262-88-43,
e-mail: sdkpsmlw@interia.pl.
Dzień Przyjaźni z pewnością uznać można za wspaniałą lekcję wychowawczą dla dzieci niepełnosprawnych i zdrowych, zwłaszcza, że małych artystów wiele wysiłku kosztowało przełamanie stresu, zachęcenie do mówienia i korygowania wad wymowy.
Więcej informacji można uzyskać w Spółdzielczym Domu Kultury:
ul. Krzywoustego 3,
09-400 Płock.
Telefon: (0-24) 262-88-43,
e-mail: sdkpsmlw@interia.pl.
Źródło: www.gazeta.pl
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.