13 grudnia 2010 r. w warszawskim hotelu Westin odbyła się gala wręczania nagród w konkursie reklamy Młode Orły 2010. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4. Tegorocznym zadaniem było zaprojektowanie plakatu lub billboardu z hasłem „1 % na kulturę”. Fundatorem nagrody w wysokości 5000 zł jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Młode Orły to konkurs towarzyszący Złotym Orłom. Skierowany jest on do młodych twórców, stawiających pierwsze kroki w reklamie. Tegorocznym zadaniem było zaprojektowanie plakatu lub billboardu z hasłem „1 % na kulturę”. Do konkursu zgłoszono około 100 prac. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4 za pracę „Słowo na k”.
W imieniu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce nagrodę wręczył prezes IAA Paweł Kowalewski.
Jury konkursu Młode Orły:
Grzegorz Esz - Netia: Przewodniczący Jury
Jacek Balicki - FireFly Group
Tomasz Chojnacki - San Markos
Alena Suszycka - Tequila Polska
Jacek Jurek - Just
Jacek Ojak - Engine
Jacek Olechowski - Mediacap
Sylwia Włodarska - Grupa TP
Piotr Onopa - Papaya Films Bartek Wyszyński - Aregence
Partnerem konkursu byli:
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA
Obywatele Kultury
Joanna Stawicka - Zarzecka
Grass Roots
Tel.: 798 61 81 96
E-mail: jstawicka@grass-roots.pl
Źródło: Grass-Roots