Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Gdy rozpoczynała się kampania wyborcza, Stowarzyszenie Primum Non Nocere zwróciło się z szeregiem pytań do osób kandydujących na urząd Prezydenta RP. Odpowiedź przyszła tylko od jednego kandydata…
Gdy rozpoczynała się kampania wyborcza, Stowarzyszenie Primum
Non Nocere (http://www.sppnn.org.pl ),
zwróciło się z szeregiem pytań do osób kandydujących na urząd
Prezydenta RP. Adresatami pytań byli: H.Bochniarz, M.Borowski,
W.Cimoszewicz, M.Giertych, L.Kaczyński, A.Lepper, Z.Religa, D.Tusk,
S.Tymiński.
Pytania dotyczyły propozycji programowych kandydatów w
następujących sprawach: dostęp obywateli do leczenia,
przekształcenia własnościowe w systemie ochrony zdrowia i prawa
pacjenta. Sa one dostępne na stronie internetowej Stowarzyszenia
pod adresem: http://www.sppnn.org.pl/wybory2005/list1.doc
Poza Panem Markiem Borowskim nikt z kandydatów nie przesłał odpowiedzi. Jedyna otrzymana odpowiedź, pozbawiona jest konkretów i propozycji działań. Sprowadza się ona do ogólnikowego stwierdzenia, iż żyjemy z objawami psującego się państwa: http://www.sppnn.org.pl/wybory2005/br/br1.htm
Brak przesłania odpowiedzi i przedstawienia przez kandydatów koncepcji działań w systemie ochrony zdrowia, Stowarzyszenie ocenia jako lekceważenie obywateli przez polityków.
Kolosalne środki zainwestowana w płatne reklamy, w agencje Public Relations i w bilbordy wystarczą by mieć znaczenie w kampanii wyborczej, jednak nie rozwiąża podstawowych problemów i konfliktów społecznych. Ograniczanie się do tworzenia wizerunków medialnych polityków, zamiast rzeczywistych programów działania , stało się niestety naszą rzeczywistością. Kampania wyborcza 2005 r. przypominać zaczyna promocje proszków do prania.
Poza Panem Markiem Borowskim nikt z kandydatów nie przesłał odpowiedzi. Jedyna otrzymana odpowiedź, pozbawiona jest konkretów i propozycji działań. Sprowadza się ona do ogólnikowego stwierdzenia, iż żyjemy z objawami psującego się państwa: http://www.sppnn.org.pl/wybory2005/br/br1.htm
Brak przesłania odpowiedzi i przedstawienia przez kandydatów koncepcji działań w systemie ochrony zdrowia, Stowarzyszenie ocenia jako lekceważenie obywateli przez polityków.
Kolosalne środki zainwestowana w płatne reklamy, w agencje Public Relations i w bilbordy wystarczą by mieć znaczenie w kampanii wyborczej, jednak nie rozwiąża podstawowych problemów i konfliktów społecznych. Ograniczanie się do tworzenia wizerunków medialnych polityków, zamiast rzeczywistych programów działania , stało się niestety naszą rzeczywistością. Kampania wyborcza 2005 r. przypominać zaczyna promocje proszków do prania.
Źródło: Primum Non Nocere
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.