Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
[Eurodesk Polska] Komisja Europejska i ONZ opracowały polską wersję Food Force Game. To gra dla młodzieży o tematyce humanitarnej. Wraz z jej wprowadzeniem na polski rynek autorzy organizują konkurs dla uczniów.
- Przy pomocy Food Force Game chcielibyśmy
uświadomić młodym Polakom naczelną zasadę pomocy humanitarnej:
walkę z głodem - wyjaśnia Simon Horner, z Komisji Europejskiej. A
John Powell z ONZ dodaje: - Jestem pewien, że gra w polskiej wersji
językowej spodoba się zarówno uczniom jak i ich nauczycielom. Mam
nadzieję, że dzięki atrakcyjnej formie przekazu młodzież zrozumie,
że dzięki wspólnym działaniom można uratować wiele istnień ludzkich
i skutecznie walczyć z problemem głodu na świecie.
Wprowadzaniu gry na polski rynek towarzyszy
konkurs dla uczniów w wieku 11-16 lat. Najlepsi gracze zostaną
wyłonienie w ogólnopolskich eliminacjach. Mogą wygrać laptopa,
komputer dla swojej szkoły i odtwarzacze MP3. Najlepsi wezmą udział
w rozgrywce finałowej, do której zaproszone zostaną znane
osobistości. Więcej informacji o zasadach konkursu udziela Irmina
Dzyr, e-mail: irmina.dzyr@primum.pl.
Gra Food Force Game jest bezpłatna. W ciągu
roku ściągnęło ją ponad 3 miliony osób z 200 krajów na całym
świecie. Jej polska wersja znajduje się na stronie: www.food-force.com/pl.
Źródło: Eurodesk Polska, www.eurodesk.pl
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.