Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
[Eurodesk] Europejski Portal Młodzieżowy przeszedł gruntowny lifting. Zmienił się wygląd i nawigacja. To efekt sugestii internautów z całej Europy.
Wszelkie uwagi, sugestie i komentarze na temat
nowej wersji portalu można zgłaszać Komisji Europejskiej za
pośrednictwem specjalnie stworzonej w tym celu
strony.
Przypomnijmy. Europejski Portal Młodzieżowy
pojawił się w sieci w maju 2004. Zawiera linki i opisy do ponad 10
tysięcy stron opisanych w 12 językach - 11 używanych w krajach
dawnej "15" i… po polsku. To efekt starań Krajowego Biura
Eurodesku, które przy wsparciu finansowym Polskiej Narodowej
Agencji Programu Młodzież nadzorowało prace nad polską wersją
językową portalu.
Kilkanaście dni temu Eurodesk Polska ogłosił
konkurs na slogan promocyjny Europejskiego Portalu
Młodzieżowego. Mogą w nim wziąć udział osoby w wieku 13 - 30
lat. Propozycje krótkich haseł (max. 6 słów) należy przesłać na
adres haslo@eurodesk.pl.
Autor najlepszego - zdaniem jury - hasła otrzyma gadżety Eurodesku (m.in. torbę, radyjko, koszulkę, kubek) oraz pamięć przenośną USB. Propozycje haseł można przesyłać do końca roku.
Autor najlepszego - zdaniem jury - hasła otrzyma gadżety Eurodesku (m.in. torbę, radyjko, koszulkę, kubek) oraz pamięć przenośną USB. Propozycje haseł można przesyłać do końca roku.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: www.eurodesk.pl/index2.php?go=konkurs.
Źródło: Eurodesk Polska www.eurodesk.pl
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.