Choinka dobroczyńców w łódzkiej „Gazecie Wyborczej”
Dzięki hojności łodzian „Gazeta Wyborcza" zebrała przed świętami ponad 47 tys. zł na Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat", która opiekuje się maluchami z porażeniem mózgowym.
W tym roku bożonarodzeniowa choinka, która codziennie „rosła"
na 4. stronie, wyglądała wyjątkowo okazale. Wartość choinkowych
ozdób przekroczyła 34 tys. zł - to najwięcej ze wszystkich
dotychczasowych akcji charytatywnych "Gazety". Dodatkowe pieniądze
wpłynęły ze sprzedaży najbardziej łódzkich kubków i dochodu ze
zdjęć ze św. Mikołajem. Akcję tę "Gazeta" prowadziła w największym
w Polsce centrum handlowo - rozrywkowym „Manufaktura", które
udostępniło „życiową przestrzeń" dla spotkań i sprzedaży. Pierwszy
w Polsce bank internetowy - mBank - pokrył koszt produkcji kubków.
Gazeta zadbała o piękną oprawę, promocję i magię całego
wydarzenia.