Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Agencje Hypermedia Isobar, Carat, Vizeum i Posterscope oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce przygotowały świąteczną akcję zwracającą uwagę na problemy osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Inicjatywa o nazwie “Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś” ma na celu zwrócenie uwagi na powszechny dziś problem braku społecznej akceptacji w stosunku do ludzi żyjących na marginesie społecznym, między innymi osób bezdomnych i ubogich.
W ramach akcji “Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś” opublikowany został w Internecie film, który ukazuje różnice w reakcjach ludzi na tę samą osobę w zależności od tego, czy ma na sobie strój Świętego Mikołaja czy zwykłe ubranie. W efekcie film ukazuje smutną prawdę, że w okresie przedświątecznej gorączki często zapominamy o głównym przesłaniu świąt, czyli miłości do ludzi.
Cieszą mnie inicjatywy takie, jak “Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś”, ponieważ pomagają w uświadamianiu ważnych problemów społecznych. Mam nadzieję, że akcja spowoduje, że wielu z nas zauważy potrzebujących i ich problemy nie tylko w okresie świąt. - powiedział Paweł Łukasiak, Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce.
Zapraszamy do obejrzenia spotu akcji “Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś”
Źródło: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.