Dzięki crowdfundingowi nasza organizacja może wiele zyskać. Niewielkie, ale regularne wpłaty czasami znaczą więcej niż większa, lecz jednorazowa.
Dzięki crowdfundingowi nasza organizacja może wiele zyskać. Niewielkie, ale regularne wpłaty czasami znaczą więcej niż większa, lecz jednorazowa. W tekście przedstawimy wam jak zbudować dobrą stronę docelową kampanii, żeby zrobić dobre wrażenie na darczyńcach, przy minimalnych kosztach.
Oto trzy podstawowe, ale zarazem najlepsze praktyki, które pomogą Ci stworzyć dobrą kampanie crowdfundingową:
- Skuteczna kampania crowdfundingowa
Założeniem zmodernizowanej kampanii crowdfundingowej jest danie organizacji większej kontroli - nad marką, przekazem i historią. Relacjonowanie pracy organizacji zawsze było podstawą do zachęcenia potencjalnych darczyńców. Konsekwentnie podtrzymujemy to w naszej zmodyfikowanej kampanii, jednak to kontrola i dostosowanie do kolejnego pokolenia są obecnie najważniejsze.
Gdy Twoja organizacja może skupić się na budowaniu spójnych kreatywnych koncepcji o maksymalnym potencjale, wyniki są naprawdę oszałamiające.
- Kampanie, a urządzenia mobilne.
Darowizny wpłacane za pomocą urządzeń mobilnych nie mogą być marginalizowane. Badania pokazują, że 13% wpłat przez internet dokonano na urządzeniach przenośnych, natomiast co najmniej 9,5% przez smartfony. Kolejna statystyka idzie krok dalej - aż w 31,5% darowizn przekazywanych za pomocą stron organizacji były obsługiwane na telefonie. Dostosowanie do smartfonów - poprzez strony kampanii - jest obecnie nieodłącznym wymogiem dla utrzymania przychodów, a nawet ich wzrostu.
- Skuteczne kampanie są zorientowanie społecznie.
Silne zbudowane społeczeństwo internetowe może przyczynić się w dużej części do naszych sukcesów. Dbanie o taką społeczność jest bardzo ważna, ponieważ dzięki niej możemy rozwinąć kontakty i wejść w pewien rodzaj związku z darczyńcami. Krótko mówiąc im więcej odwiedzin na stronie tym lepiej dla naszej działalności.
Prowadząc stronę kampanii crowdfundingowej pokażmy jaką aktywnością wpłat wykazywali się nasi darczyńcy (oczywiście jeśli nie mają nic przeciwko). Dzięki temu ludzie będą widzieli, że inni nas wspierają i może sami zdecydują się pomóc.
Dzięki tym trzem podstawowym wartością będziesz wiedział jak zbudować swoją stronę kampanii crowdfundingowej. Wiedza ta przysporzy ci odwiedzin na stronę, a to przełoży się na realne zyski.
Źródło: https://classy.org
Źródło: technologie.ngo.pl