Żaden gwiazdkowy list się nie zgubi. Symfonia wsparła Fundację Świętego Mikołaja w świątecznej gorączce
Symfonia już od ponad 25 lat wspiera transformację cyfrową małych i średnich przedsiębiorstw. Teraz, do grona jej klientów, dołączają organizacje pozarządowe. Jednym z podmiotów trzeciego sektora, który już skorzystał z rozwiązań firmy, jest Fundacja Świętego Mikołaja, która postawiła na narzędzie Symfonia Obieg Dokumentów. Program pomógł w zarejestrowaniu i segregacji faktur za zakupy, aby na bieżąco śledzić stan realizacji marzeń najmłodszych. Dzięki temu pracownicy fundacji mogli skupić się na realizacji najważniejszej misji, jaką jest szybka i efektywna pomoc dzieciom.
Organizacje pozarządowe coraz śmielej korzystają z nowinek technologicznych. Znaczna część ma własną stronę internetową, prowadzi swoje profile w mediach społecznościowych[1], czy rezygnuje z tradycyjnych puszek na rzecz nowoczesnych rozwiązań fundraisingowych. Niektóre idą nawet o krok dalej, tak jak Fundacja Świętego Mikołaja, którą w cyfrowej rewolucji wspiera Symfonia, czyli twórca oprogramowania dla firm.
Fundacja korzysta z programu Symfonia Obieg Dokumentów, czyli platformy chmurowej, która systematyzuje procedury obiegu informacji w firmie. Narzędzie pozwala między innymi na sprawne procesowanie i rejestrowanie faktur zakupu, tworzenie i rozliczanie umów z kontrahentami, a także kategoryzowanie dokumentów, dzięki wirtualnym segregatorom oraz elektronicznym koszulkom. W ten sposób, wymiana informacji pomiędzy pracownikami jest szybsza i bardziej efektywna.
Doskonałym czasem na przetestowanie rozwiązania okazały się Święta Bożego Narodzenia. Setki listów z życzeniami od dzieci, faktury za zakupy, dane odbiorców upominków. Te wszystkie informacje znalazły się w SOD, co umożliwiło śledzenie statusu kolejnych zadań i sprawny podział obowiązków.
Jak wyglądała współpraca Fundacji Świętego Mikołaja i Symfonii? Zapraszamy do obejrzenia filmu:
Źródło: Fundacja Świętego Mikołaja