PR Wings 2025 – ostatnie kilka dni na zgłaszanie kampanii [patronat ngo.pl]
Pierwsze dni września to intensywny czas nowych początków – projektów, wyzwań i możliwości. Dlatego organizatorzy konkursu PR Wings zdecydowali o przedłużeniu terminu nadsyłania zgłoszeń do 10 września 2025 r., dając uczestnikom dodatkowe trzy dni.
Nowy sezon w komunikacji zaczyna się we wrześniu, a wraz z nim dobre wiadomości dla branży PR. Termin nadsyłania zgłoszeń do PR Wings został wydłużony – projekty można zgłaszać do środy 10 września 2025 r. do godz. 23:59.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie: www.prwings.pl.
– PR Wings to konkurs, w którym liczy się jakość i efektywność projektów. Dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć termin, aby każdy, kto chce pokazać swoją pracę, miał szansę na dopracowanie zgłoszenia – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
– Dajemy uczestnikom trochę więcej przestrzeni i te dodatkowe 3 dni na zgłoszenia, bo wiemy, że początek września to czas powrotów do pracy i nowych projektów. Zależy nam, aby jak najwięcej wartościowych kampanii mogło zostać zaprezentowanych w konkursie – dodaje Jakub Zajdel, wiceprezes zarządu SAPR, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings.
W ubiegłym roku do konkursu zgłoszono 188 projektów, czyli ponad dwa razy więcej niż podczas pierwszej edycji w 2021 r. W tym roku w ramach PR Wings kampanie można zgłaszać aż w 29 kategoriach, w tym w 6 nowych, jak PR terytorialny, Custom Publishing, Kampania pro bono, Media Relations czy PR instytucji publicznych i Rolnictwo w kategoriach sektorowych.
Do konkursu mogą zgłaszać się wszystkie podmioty realizujące działania public relations: agencje PR, marketingowe i digitalowe, firmy i korporacje, uczelnie, instytucje publiczne, samorządy oraz organizacje pozarządowe.
Zgłoszone projekty oceni największe w historii jury, bo aż 95 ekspertów reprezentujących media, biznes, organizacje branżowe oraz środowisko akademickie. Dodatkowo, 38 przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna Nagrodę Specjalną SAPR. Tak szerokie grono specjalistów gwarantuje, że nagrody trafią do rzeczywiście najlepszych projektów.
Listę finalistów poznamy w październiku, a uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.prwings.pl. Formularz należy wysłać do 10 września, zaś płatności za zgłoszenie można dokonać już po tym terminie.
– Cieszymy się, że konkurs z roku na rok przyciąga coraz więcej projektów. To dowód na to, jak potrzebna jest przestrzeń do nagradzania jakościowych i etycznych działań komunikacyjnych. Branża stale się rozwija, a rosnące zainteresowanie konkursami branżowymi wspiera nasz wspólny cel, jakim jest ciągłe doskonalenie się profesjonalistów PR – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
– PR Wings to nie tylko rywalizacja, ale także wspólna lekcja i okazja, by uczyć się od siebie nawzajem i inspirować. Każde zgłoszenie to również moment refleksji nad codzienną pracą i jej efektami: co warto kontynuować, co udoskonalić, a co wymaga jeszcze dopracowania – podkreśla Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.
– Mogę zapewnić, że proces oceny będzie rzetelny, a efektem pracy jurorów będzie wskazanie prawdziwych perełek wśród projektów. Zachęcam do udziału, ponieważ czas poświęcony na przygotowanie zgłoszenia to inwestycja, która zawsze się zwraca. Jeśli nie w postaci statuetki, to w formie strategicznego ćwiczenia i okazji do krytycznej analizy własnych działań – dodaje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją kampanii nagrodzonych w ubiegłorocznej 4. edycji konkursu, które mogą posłużyć jako inspiracja do tegorocznych zgłoszeń. Opracowanie dostępne jest na stronie www.sapr.com.pl.
Organizator konkursu PR Wings: Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Partnerzy: Business Centre Club, CEDC, CSRinfo, EVENT HALL, Farma Bii, Federacja Przedsiębiorców Polskich, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAB Polska, Instytut Monitorowania Mediów, KDK Events, Konfederacja Lewiatan, Leniva° Studio, Mediaboard, Mediafresh, Michał Gmitruk Production, netPR.pl, Osborne Clarke, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Pracodawcy RP, Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „Prom” oraz Uniwersytet SWPS.
Patroni medialni: Biznes24, BiznesAlert.pl, Defence24.pl, Marketing przy Kawie, Mediarun.com, Newseria, Newsline, ngo.pl, Obserwator Logistyczny, Press, PRoto.pl, Puls Biznesu, PulsHR.pl, Think MICE, Wiadomości Handlowe, Wirtualnemedia.pl, WNP.pl oraz Wprost.
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 41 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl.