Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Dla wszystkich… nieprzekonanych do konsultacji społecznych, ale też dla wszystkich organizatorów i aktywnych uczestników konsultacji powstał bardzo prosty w obsłudze i najnowocześniejszy w Polsce system konsultacyjny – stacja-konsultacja.pl. System przygotowała i prowadzi Kujawsko-Pomorska Federacja Organizacji Pozarządowych.
Czemu służy stacja-konsultacja.pl? Przede wszystkim pozwala uczestniczyć w zamieszczanych w serwisie konsultacjach. Dodawać uwagi, składać propozycje, komentować fragmenty lub całość dokumentów, odnosić się do wypowiedzi innych.
Ale na stacja-konsultacja.pl można także założyć konto, ogłaszać i prowadzić własne konsultacje. Organizator konsultacji, który korzysta z możliwości „stacji”, dostaje wówczas zestawienie uwag z konsultacji w formie… jaką sam zaproponuje.
– Chcemy, aby stacja-konsultacja.pl pomagała prowadzić konsultacje, też w wymiarze technicznym – tłumaczy Janusz Wiśniewski z Federacji. – Ale przede wszystkim zależy nam, aby w konsultacje włączało się jak najwięcej osób i organizacji. Aby dzięki serwisowi jak największa grupa obywateli mogła wpływać na podejmowane przez władze decyzje – dodaje.
Uczestnicząc w konsultacjach można występować pod własnym nazwiskiem, można też pod pseudonimem. Nie trzeba reprezentować żadnej konkretnej organizacji, ale jak najbardziej można założyć konto dla konkretnego stowarzyszenia lub fundacji. Możliwości jest mnóstwo, a jednocześnie „przebywanie na stacji” i korzystanie z rozwiązań jest bardzo proste i sugestywne. Obecnie na stacja-konsultacja.pl można wypowiadać się m.in. nt. materiału omawiającego zmiany w pomocy społecznej >>>
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.