Co wspólnego ma spam z Monty Pythonem? O tym i nie tylko o tym rozmawialiśmy na ostatnim spotkaniu w ramach cyklu #techngo. Tematem kolejnego spotkania w ramach cyklu #techngo, organizowanego przez Fundację Media 3.0. było bezpieczeństwo w internecie.
Kolejne spotkanie w ramach cyklu #techngo odbyło się 2 września, tradycyjnie na kampusie akademickim w Rybniku. Podczas spotkania rozmawialiśmy o tym, jak ustrzec się przed SPAM-em i jak samemu nie zostać spamerem. Była to także okazja, żeby dowiedzieć się, jak skutecznie i zgodnie z prawem prowadzić e-mail marketing organizacji.
- Spam, który otrzymujemy na nasze skrzynki pocztowe budzi naszą irytację, marnuje czas i często jest źródłem zagrożeń. Ważne jest, aby każdy zdawał sobie sprawę z tego co mu zagraża i jak sobie radzić z tymi zagrożeniami. Z drugiej strony ważną kwestią jest, abyśmy sami nie zostali spammerami, czyli wysyłali informacje o naszych działaniach w sposób legalny, czyli mieli zgody na wysyłanie informacji handlowych. Czy dotyczy to NGO? Tak, bo pozostaje jeszcze promocja wizerunku, gdyż wg definicji informacja handlowa to w skrócie promocja towarów, usług i wizerunku. Organizacje pozarządowe posiadają niestety małą wiedzę na ten temat - mówi Katarzyna Rząsa z Fundacji FORCE.
Cykl #techngo to spotkania z nowymi technologiami, które usprawniają pracę organizacji pozarządowych. Spotkania odbywają się raz w miesiącu na rybnickim kampusie akademickim.
Źródło: Fundacja Media 3.0