Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
7 grudnia 2007 w Warszawie odbyła się II Konferencja Nowocześni z Urzędu. Zgodnie z oczekiwaniami organizatorów odwiedziło ją łącznie ponad 200 osób. Dyskutowano na temat zarządzania kadrami w urzędach, promocji oraz perspektyw polskiej administracji.
Podczas sesji plenarnej, zatytułowanej „Co nas boli co nas cieszy”,
prowadzonej przez Marka Czyża urzędnicy ostro dyskutowali na temat
utartych na ich temat stereotypów, często krzywdzących dla
administracji. Dużo miejsca poświęcono też zagadnieniom promocji
działań urzędów - zgromadzeni polemizowali na temat rozumienia
marketingu instytucji. Widać było wyraźne różnice zdań na ten temat
pomiędzy przedstawicielami samorządów i administracji rządowej.
Wielu urzędników wysuwało tezę, że dużo problemów administracji
wynika z niskiej jakości aktów prawnych przygotowywanych przez
Ustawodawcę oraz z braku zainteresowania polityków rozwiązywaniem
realnych problemów funkcjonowania instytucji publicznych.
W sesji plenarnej największe zainteresowania wzbudziły zagadnienia kadrowe oraz marketingowe. Najlepsze noty od uczestników zebrały wystąpienia Adama Mikołajczyka z Brief4Poland na temat kreowania wizerunku i marketingu samorządu oraz „Zespół w administracji publicznej” Krzysztofa Kotapskiego. Podczas wszystkich prelekcji uczestnicy konferencji mogli zadawać pytania problemowe prowadzącym i chętne z tego korzystali, dzięki czemu wiedza wyniesiona z konferencji mogła być bliższa codziennej praktyce urzędów.
- Widzę pozytywne zmiany w świadomości urzędników, jeśli chodzi o zagadnienia marketingu. - zauważył Antoni Mielniczuk z PLEON Polska, jeden z prelegentów. - Urzędnicy coraz lepiej rozumieją przydatność narzędzi służących do komunikacji z otoczeniem.
Anna Masłoń-Oracz prowadząca panel o funduszach unijnych dla administracji zauważyła:
– Urzędnicy coraz lepiej orientują się w sprawach funduszy unijnych. Znamienne jest to, ze interesują się tym tematem już nie tylko osoby odpowiedzialne za fundusze w urzędach, ale także osoby z innych działów, odpowiedzialne za cząstkowe elementy projektów i ci, którzy po prostu chcą wiedzieć co ich urząd może zrobić dzięki unijnym pieniądzom.
– Polscy urzędnicy i tak dobrze sobie radzą w dość ciasnych ramach przepisów, które krępują ich działania – powiedział podczas debaty Marek Pietkiewicz z grupy Ergo. – Umiejętności zarządzania personelem stale rosną.
II Konferencja Nowocześni z Urzędu pokazała, że wśród urzędników rośnie zainteresowanie a także poziom wiedzy n temat nowoczesnego zarządzania kadrami oraz promowania działań instytucji i regionów.
Partnerami II Konferencji Nowocześni z Urzędu były firmy:
W sesji plenarnej największe zainteresowania wzbudziły zagadnienia kadrowe oraz marketingowe. Najlepsze noty od uczestników zebrały wystąpienia Adama Mikołajczyka z Brief4Poland na temat kreowania wizerunku i marketingu samorządu oraz „Zespół w administracji publicznej” Krzysztofa Kotapskiego. Podczas wszystkich prelekcji uczestnicy konferencji mogli zadawać pytania problemowe prowadzącym i chętne z tego korzystali, dzięki czemu wiedza wyniesiona z konferencji mogła być bliższa codziennej praktyce urzędów.
- Widzę pozytywne zmiany w świadomości urzędników, jeśli chodzi o zagadnienia marketingu. - zauważył Antoni Mielniczuk z PLEON Polska, jeden z prelegentów. - Urzędnicy coraz lepiej rozumieją przydatność narzędzi służących do komunikacji z otoczeniem.
Anna Masłoń-Oracz prowadząca panel o funduszach unijnych dla administracji zauważyła:
– Urzędnicy coraz lepiej orientują się w sprawach funduszy unijnych. Znamienne jest to, ze interesują się tym tematem już nie tylko osoby odpowiedzialne za fundusze w urzędach, ale także osoby z innych działów, odpowiedzialne za cząstkowe elementy projektów i ci, którzy po prostu chcą wiedzieć co ich urząd może zrobić dzięki unijnym pieniądzom.
– Polscy urzędnicy i tak dobrze sobie radzą w dość ciasnych ramach przepisów, które krępują ich działania – powiedział podczas debaty Marek Pietkiewicz z grupy Ergo. – Umiejętności zarządzania personelem stale rosną.
II Konferencja Nowocześni z Urzędu pokazała, że wśród urzędników rośnie zainteresowanie a także poziom wiedzy n temat nowoczesnego zarządzania kadrami oraz promowania działań instytucji i regionów.
Partnerami II Konferencji Nowocześni z Urzędu były firmy:
- Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych oraz Door Poland.
- Firmy współpracujące: Grupa Apexnet i C.H. Beck z systemem Informacji Prawnej LEGALIS
|
Firmy współpracujące |
Organizatorzy |
Portal organizacji pozarządowych ngo.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.