Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Kampania informacyjno-edukacyjna "MAT+MA - zobacz jakie to proste"
Marcela Wasilewska
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego podało, że w połowie lutego 2010 r. rozpoczęła się kampania informacyjno-edukacyjna pod hasłem "MAT+MA - zobacz jakie to proste" związana z przywróconym po latach przerwy obowiązkowym egzaminem maturalnym z matematyki. Akcja potrwa do końca kwietnia. Kampanię współfinansowaną z pieniędzy Europejskiego Funduszu Społecznego zorganizowała Centralna Komisja Egzaminacyjna.
Kampania składa się z części wizerunkowej oraz edukacyjnej. Jej celem jest zmniejszenie poziomu obaw przed obowiązkową maturą z matematyki wśród abiturientów i nauczycieli, natomiast w dłuższej perspektywie - zmiana postrzegania przez społeczeństwo matematyki i docenienie jej szczególnej roli w procesie nauczania.
Codziennie w TV4 o godz. 18.55 emitowane są kolejne z 75 odcinków cyklu pt. „MAT+MA – zobacz jakie to proste”. Każdy odcinek to 3,5-minutowy film, w prosty i przejrzysty sposób omawiający jedno zagadnienie matematyczne. Filmy edukacyjne będą dostępne również na portalu Interkl@sa.
W ramach kampanii zrealizowane zostały również spoty telewizyjne i radiowe. Ich celem jest zmiana postaw społecznych wobec matematyki, a w szczególności budowanie poczucia przydatności kompetencji matematycznych w życiu codziennym, przełamanie stereotypów i negatywnych opinii na temat matematyki oraz zachęcenie do intelektualnej przygody, jaką w rzeczywistości jest zgłębianie sekretów „królowej nauk”.
W spotach wizerunkowych przedstawione zostaną różne rodzaje ludzkiej aktywności - m.in. żeglarstwo, twórczość artystyczna, architektura, w których znajomość matematyki, mimo że społecznie nieuświadamiana, okazuje się nieodzowna. Swoimi matematycznymi doświadczeniami podzielą się w nich m.in.: Marta Sziłajtis-Obiegło – najmłodsza Polka, która samotnie opłynęła świat, Wojtek Wieteska - znany fotograf, Krystyna Fiszer - architekt, Łukasz Borowicz - dyrygent, laureat Paszportu Polityki.
Trwająca obecnie kampania informacyjno-edukacyjna realizowana jest w ramach współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny projektu "Pilotaż nowych egzaminów maturalnych". Kampanię przygotowała Agencja DDB Warszawa Sp. z o.o.
Zobacz spoty telewizyjne >>
Codziennie w TV4 o godz. 18.55 emitowane są kolejne z 75 odcinków cyklu pt. „MAT+MA – zobacz jakie to proste”. Każdy odcinek to 3,5-minutowy film, w prosty i przejrzysty sposób omawiający jedno zagadnienie matematyczne. Filmy edukacyjne będą dostępne również na portalu Interkl@sa.
W ramach kampanii zrealizowane zostały również spoty telewizyjne i radiowe. Ich celem jest zmiana postaw społecznych wobec matematyki, a w szczególności budowanie poczucia przydatności kompetencji matematycznych w życiu codziennym, przełamanie stereotypów i negatywnych opinii na temat matematyki oraz zachęcenie do intelektualnej przygody, jaką w rzeczywistości jest zgłębianie sekretów „królowej nauk”.
W spotach wizerunkowych przedstawione zostaną różne rodzaje ludzkiej aktywności - m.in. żeglarstwo, twórczość artystyczna, architektura, w których znajomość matematyki, mimo że społecznie nieuświadamiana, okazuje się nieodzowna. Swoimi matematycznymi doświadczeniami podzielą się w nich m.in.: Marta Sziłajtis-Obiegło – najmłodsza Polka, która samotnie opłynęła świat, Wojtek Wieteska - znany fotograf, Krystyna Fiszer - architekt, Łukasz Borowicz - dyrygent, laureat Paszportu Polityki.
Trwająca obecnie kampania informacyjno-edukacyjna realizowana jest w ramach współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny projektu "Pilotaż nowych egzaminów maturalnych". Kampanię przygotowała Agencja DDB Warszawa Sp. z o.o.
Zobacz spoty telewizyjne >>
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.