Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Bezpłatne materiały edukacyjne do prowadzenia edukacji globalnej w przedszkolach
Anna Huminiak
Instytut Globalnej Odpowiedzialności zaprasza do zamawiania zestawu materiałów edukacyjnych z elementami dociekań filozoficznych dla dzieci i pedagogiki przeżyć do prowadzenia edukacji globalnej w przedszkolach. Materiały zawierające trzy bajki tematyczne oraz podręczniki z opisami działań edukacyjnych będą wysyłane we wrześniu br. - już teraz jest możliwość zapisania się na listę dystrybucyjną.
Program Zrozum świat – przedszkola to pierwszy w Polsce zestaw materiałów z elementami dociekań filozoficznych dla dzieci i pedagogiki przeżyć do prowadzenia edukacji globalnej w przedszkolach.
Materiały wpisują się w podstawę programową dla przedszkoli i zapewniają możliwość prowadzenia inspirujących i ciekawych dla dzieci zajęć. Wszystkie materiały powstały w ścisłej współpracy z nauczycielami, nauczycielkami i dziećmi w Polsce, Bułgarii, Anglii i na Cyprze.
Całość materiałów można otrzymać odsyłając do nas broszurę zamówieniową: zamowienie_pakietu_edukacyjnego
Chcesz otrzymać pakiet bezpłatnych materiałów? Przeprowadź zajęcia
z wykorzystaniem ćwiczeń zamieszczonych w tej broszurze, wypełnij i odeślij nam formularz na adres: Anna Huminiak, Instytut Globalnej Odpowiedzialności,
z wykorzystaniem ćwiczeń zamieszczonych w tej broszurze, wypełnij i odeślij nam formularz na adres: Anna Huminiak, Instytut Globalnej Odpowiedzialności,
ul. Noakowskiego 10 lok. 6A
00-666 Warszawa
Pakiet edukacyjny zawiera: Przygody Zoga Opowiastka o kosmicie, który, zwiedzając planetę Ziemię, doświadcza, czym jest różnorodność. Razem z Zogiem dzieci poznają kwestie globalnych współzależności, zrównoważonego rozwoju i sprawiedliwości, uczą się doceniać piękno planety, na której żyją. Format A3.
Tosia odkrywa czekoladę Bohaterką tej bajki jest mały miś Tosia, który wyrusza w niezwykłą podróż, odkrywając kolejne ogniwa łańcucha produkcji i dystrybucji swojej ulubionej czekolady. Historia Tosi jest punktem wyjścia do rozmowy z dziećmi o sprawiedliwości oraz o jakości żywności, którą spożywamy – jej pochodzeniu i przetwarzaniu. Format A3
Lilka urządza piknik Bajka, w której mała dziewczynka Lilka poznaje i docenia pracę drobnych lokalnych rolników i producentów, odkrywa nasz związek z przyrodą oraz znaczenie zrównoważonego rozwoju dla naszej przyszłości. Format A3
Gry i zabawy z Zogiem Zbiór krótkich gier i zabaw nawiązujący do treści bajki Przygody Zoga, które wprowadzają w świat empatii, tolerancji i czynienia dobra wobec innych, pomagają dzieciom uświadomić sobie potrzebę bycia odpowiedzialnym za świat oraz rozumienia uczuć własnych i cudzych. To zbiór pomysłów na kreatywne spędzenie czasu, kształcenie czynności myślowych i poznawanie świata wraz z jego różnorodnością oraz rozwijanie zachowań prospołecznych dzieci.
Zrozum świat – przedszkola Zestaw scenariuszy zajęć z zakresu edukacji globalnej dla przedszkoli. Pierwszy w Polsce zestaw pełnych scenariuszy zajęć wraz z materiałami dodatkowymi wykorzystujący elementy dociekań filozoficznych dla dzieci oraz pedagogiki przeżyć w edukacji globalnej. Scenariusze nawiązują treścią do bajek o Zogu, Tosi i Lilce i pozwalają pogłębić zarysowaną w nich tematykę. Wszystkie scenariusze zostały przetestowane w kilkudziesięciu przedszkolach w Polsce, Anglii, Bułgarii i na Cyprze oraz sprawdzone przez metodyków.
Pytania dotyczące zamówień oraz włączenia placówki w działania edukacyjne w ramach projektu proszę kierować do koordynatorki projektu Anny Huminiak na adres: anna. huminiak [małpa] igo. org. pl
Pobierz
-
broszura zamówienia materiałów
pdf ・670.12 kB
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.