Nie musimy chyba wspominać, jak dla organizacji non profit ważni są darczyńcy i prawnicy. Organizacja by bez nich nie przetrwała. Co należy zrobić, aby zatrudnić w niej ludzi w wieku 18 – 22 lat, którzy mogą stać się jej darczyńcami w przyszłości?
Gdzie w Internecie rzeczywiście przebywa Pokolenie Z?
Jest wiele portali społecznościowych i aplikacji, z których korzysta to pokolenie. Jeśli dopiero zaczynacie, do tego jesteście pod presją czasu, warto zacząć od poniższych trzech.
- Snapy – zdjęcia, lub krótkie filmiki, które możecie przesłać jednemu lub kilkorgu ze swoich znajomych (mogą mieć maksymalnie 10 sekund) i które zostaną zniszczone po odtworzeniu;
- Historie – narzędzie do łączenia snapów w narracyjną całość, która trwa 24h. Większość marek korzysta z tej funkcji;
- Czat – służy do komunikacji między użytkownikami.
Podczas, gdy Snapchat jest jedną z najbardziej popularnych mobilnych aplikacji wśród obecnego pokolenia, jego popularność może spowodować przeniesienie się Pokolenia Z na inną aplikację.
- Instagram – jest już Wam prawdopodobnie dobrze znany, ale ta grupa demograficzna wykorzystuje go w inny sposób niż pozostałe NGO-sy. Ich status socjalny i to jak wspinają się pod drabinie na szczyt nie jest tylko powiązane z tym, ile fanów ich „lubi”, a tym kto lubi ich naprawdę.
- YouNow – Ta aplikacja, służąca do streamingu video na żywo zdominowana przez Pokolenie Z. To tu dzielą się tym, co aktualnie robią – jak np. słuchanie muzyki, rysowanie, dyskutowanie o życiu, zwroty o poradę, lub jej dawanie. Stremowanie na żywo, to zdecydowanie nowy trend.
Nic o nas, bez nas
Jeśli Wasza organizacja jest poważnie zainteresowana połączeniem się z Pokoleniem Z, nie możecie po prostu zacząć korzystać z tych aplikacji i promować w nich Waszych petycji i kampanii. Będziecie potrzebowali zainwestować w czas, aby stworzyć i opiekować się materiałami przez ich doświadczenia i głosy.
Źródło: care2services
Źródło: Technologie.ngo.pl